- Zawsze utrzymuje wydajność – nawet wtedy, gdy auto długo pracuje z pełną mocą
- Maksymalnie wydłuża żywotność silnika
- Stabilne działanie nawet w dłuższym trybie wymiany oleju
- Niezbędny do odpowiedniej pracy silnika dla aut wyprodukowanych do 2006 roku
(zwłaszcza dla silników R5 i V10 TDI)
- Z homologacją dla nowoczesnych silników Diesel bez filtra cząstek stałych
-
Nr katalogowy: G S60183M2EUR
-
Pojemność: 1L
-
Norma: 506.01
-
Zastosowanie: dla silników benzynowych i Diesla bez filtra cząstek stałych
-
Rodzaj: syntetyczny
-
Barwa: bursztynowy
-
Temperatura płynięcia: -45 °C / Metoda: ASTM D97
-
Lepkość kinematyczna: 53 mm2/s (40 °C) / Metoda: ASTM D445
-
Gęstość: 851,9 kg/m3 (15,0 °C) / Metoda: ASTM D4052